sömnmetoder...

Sv: sömnmetoder...

nix, klippte ett lagom hål i tennisbollen, fyllde ut med papper på sidorna i den, och trädde på dem på sängbenen.

Aha, fast jag vill ha det där "rycket" fram och tillbaka. Som du drar en barnvagn. Med bollar lär den mer gunga som en vagga?

kl

Tredje natten med schh schh metoden:
Första uppvaket kom efter 8 timmar!!! :eek::bow:
Då var klockan närmare 5 så hon fick komma till vår säng, äta lite och somna om, så sov vi till 7.30 ca. Helt underbart!!

grattis!!! :)hoppas de håller i sig!:banana:
elias sover faktiskt bra nu sen vi tog bort spjälsidan, idag sov han oxå till 7.30 sen kom han in o väckte pappa som ska va på jobbet kl 8;) tur för honom de för jag hade inte vaknat om inte elias kommit in:)

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
1 984
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 009
Senast: tomte
·
Småbarn Läste om @Midsommarblomsters erfarenheter av organiserad gymnastiklek i grupp, och förstår absolut utmaningarna kring den typen av...
Svar
6
· Visningar
561
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka