Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, låter ju jättebra. Du håller också till i Sthlm, eller hur? Var går du hos BM? Kan ju PMa om du inte vill säga det i tråden?
Jag mår absolut inte dåligt av något nu- vill förebygga för att orka jobba så länge det går
Eller hur! Jag sneglade på en bok igår, men vågar inte börja läsa den förren jag har fått tebax min normala hormonnivå
Vad läste du?
Nån mer än jag som börjar känna er mycket mer gravid nuförtiden? Bara den senaste veckan har jag blivit riktigt gravidrund. Och det är inte nån söt liten kula nu, det är en mage som spänner mest hela tiden... Undrar hur det här ska sluta... Jag som var så glad att det inte syntes så mkt, tjiii fick jag!
En till sak: Ni som rider fortfarande, hur känns det för er? Idag red jag för första gången på en vecka eftersom pålle varit lite ofräsch. I fri skritt får jag som håll på båda sidorna (asså, när man skrittar fram). Men så fort jag tar tyglarna och börjar aktivera mig själv och hästis så försvinner det. Vad kan det bero på tror ni?