Sv: Sommarmammor 2010 forts
*kl*
Detta är en J*vla skitdag rent ut sagt!
Kl 05,30 imorse ringer sambon och säger att han troligen brytit foten på jobbet(har hade jobbat natt) Så det va ju bara att kliva upp och amma och fixa iodning oss och lyckas få tag på någon som kan köra mig till sambons jobb och hämts bilen(det suger att bara ha en bil) Lyckas som va få tag på min pappa så kl 08.00 är jag upp i falun på akuten då hade sambon varit där i en timme. Men ingenting hade dom gjort med honom. Det var bara att vänta vänta vänta tills dom äntligen röntagde honom sen väntaväntavänta men nehe dom tog bara kort på leden å inte på foten och leden va fin så det va bara in till röntgen igen då sen väntaväntaväna. Tillslut 7h efter det att han gjort illa sig kommer dom in å säger att det är ett litet ben som typ åkt loss/brutits så det blir grips i 3v och sjukskrivning. Så det va ju inte så farligt iaf men ändå! Vi bor på 3:e våningen(utan hiss) så nu ska jag sköta Milton, Hunden, tvätten(tvättstuga), hemmet,och pyssla om honom i 3v. Jag vet inte om jag orkar det men antar att jag måste. suck! Tur att vi köpte selen igår iaf!
Det va meningen att jag skulle få börja rida idag men sambon sover just nu och vågar inte lämna Milton ensam med honom iaf.(han har fått citodon och är så övertrött att han sluddrar) Hade barnvakt tills idag fram till för en timme sen då hon bara huxflux inte hör av sig så det är väll bara att hoppas på att det blir av nästa vecka eller om det inte blir förens om 4v nu då. Å jag som va så taggad. SKIT!
Mitt ex hör av sig å meddeler att han iaf äntligen ska lägga ut våran hus hos mäklare men tjatar igen om en massa pengar å skit. Å jag blir matt bara jag ser hans namn, all min ork rinner av mig bara han öppnar munnen. Min sämsta köp någonsin är det där jävla huset. Suck!
Sen har jag även fått en lapp hem om att jag har tid hos tandläkaren den 21:a och jag HATAR tandläkaren, bryter ihop totalt varje gång jag varit där.
Så nu rann bägaren över och tårarna bara rinner....
känner att jag inte orkar men känns även som jag inte har någon som helst anledning till att klaga igt. suck.
Är iaf glad över att jag har världens snällaste bebis som skötte sig utmärkt hela fm på akuten idag iaf!
Dagens klagoinlägg från mig iaf...