Och jag fick tummen ur i dag och bokade tid. Får komma den 6/12.Inskrivning klar .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag fick tummen ur i dag och bokade tid. Får komma den 6/12.Inskrivning klar .
@Poison-heart Hoppas att det inte är något, utan bara en vanlig normal blödning.
@Nattljus Grattis!
@vinkelina Men aj! Hoppas han håller sig ifrån sådana lustigheter framöver. Ligger bursiten så till att den belastas, eller finns det god chans för läkning?
När ska man ringa BM?
Tog mina prover på inskrivningen.Jag har inskrivning i nästa vecka, på torsdag. Då har vi inte riktigt gått 10 fullgångna veckor, men nästan. Tar man prover inför besöket? Vet att jag ska ta prover, men inte när
När du känner för det, typNär ska man ringa BM?
När ska man ringa BM?
Har lämnat blodprover och även tagit tag i att göra cellprov den här veckan. Skönt att ha det gjort.
Var tvungen att ta med mig min lilla 18-månaders J på båda grejerna eftersom vi inte har nån som kan barnvakta...och hon passade på att sno alla barnmorskans sterila bomullspinnar och borstar medan jag satt i gynstolen. Sen ville hon stå och trumma med sitt stöldgods på barnmorskans stol och när den arma kvinnan försökte sätta sig där började J vifta avfärdande och tyckte upprört "Nej! Nej dä!". Hej och hå. Blir lite svettig i pannan vid tanken på att snart ha två viljestarka minimänniskor i hemmet.
Har lämnat blodprover och även tagit tag i att göra cellprov den här veckan. Skönt att ha det gjort.
Var tvungen att ta med mig min lilla 18-månaders J på båda grejerna eftersom vi inte har nån som kan barnvakta...och hon passade på att sno alla barnmorskans sterila bomullspinnar och borstar medan jag satt i gynstolen. Sen ville hon stå och trumma med sitt stöldgods på barnmorskans stol och när den arma kvinnan försökte sätta sig där började J vifta avfärdande och tyckte upprört "Nej! Nej dä!". Hej och hå. Blir lite svettig i pannan vid tanken på att snart ha två viljestarka minimänniskor i hemmet.
Stackars hanNär mannen ätit upp Bullen jag sparat åt mig (fanns fyra, jag åt en i går och tänkte ta den andra idag)
Äter det jag är sugen på.Hur noga är ni med kosten? Jag försöker äta mer grönt och fisk och dricka mjölk/äta yoghurt för d vitamin. Men nu har jag i ett par dagar tryckt i mig smågodis och blir nojig och får skuldkänslor.. hoppas knyttet utvecklas bra ändå.
Nästa torsdag har jag inskrivning hos barnmorskan. Sen kanske jag berättar för föräldrar om barnet. Då får jag också veta domen för pappan. Lite jobbigt.
Hur noga är ni med kosten? Jag försöker äta mer grönt och fisk och dricka mjölk/äta yoghurt för d vitamin. Men nu har jag i ett par dagar tryckt i mig smågodis och blir nojig och får skuldkänslor.. hoppas knyttet utvecklas bra ändå.
Nästa torsdag har jag inskrivning hos barnmorskan. Sen kanske jag berättar för föräldrar om barnet. Då får jag också veta domen för pappan. Lite jobbigt.