Ja du, jag vet faktiskt inte. Jag slutade i samma mening som hon sa det att lyssna på hennes kostråd och hon är mycket försiktig med att ta upp något om kosten som det är nu. Men hon är bra på att ge mycket egna åsikter ang. barns matintag, jag har då inte hittat något forskning som säger att mitt barn blir tjockt bara för att hon vill ha vanlig föda. Självklart matar jag henne inte med bullar och choklad bara för att hon inte vill ha ersättning.
Jag surade även ihop och ville ha mer information ang. vaccination och inte bara tagen förgivet att jag skulle ge mitt barn den. Då blev hon väldigt förvånad
Gillar inte när någon kommer och säger "jag bokar nästa tid då, då är det vaccination", då jag anser att jag som mamma själv kan svara på om jag vill vaccinera mitt barn eller ej och inte tycker om att någon annan bestämmer vad som ska göras. De får hemskt gärna rekommendera och berätta för/mot, men jag vill själv stå för det valet.
Sitter i en sits där jag inte kan byta Bvc utan att behöva köra 3mil enkel resa för ett besök. Därför jag är kvar hos henne, om någon skulle undra.
Fast samtidigt, går man till BVC har man accepterar vanlig sjukvård där vaccinationer ingår. Vill man inte ha det de erbjuder så gå inte dit?
De ska inte ta ställning för/emot vaccinationer, deras råd ska inte bygga på tyckande utan kunskap och då är vaccinationer inget att ifrågasätta.