NU börjar allting kännas lite lättare här, förutom foglossningar då som inte blev bättre av att jag satt upp o skrittade tre (!) varv på volten för att visa min elev vad jag menade. Det är till att vara gnälliga dom där fogarna
Var hos läkaren förra veckan o hon frågade om det var nåt som kändes jobbigt förutom allt som har hänt o jag sa att sist gick jag 15 dagar över tiden o det är ganska psykiskt jobbigt redan nu att gå o känna efter hela tiden så den lille som är kvar sparkar med jämna mellanrum. Inga problem, då sätter vi igång i v. 37-38 eftersom han följer kurvan så fint! Så där lättade mycket för både mig o sambon
Nu är det inga problem att känna honom för jag tycker han sparkar typ dygnet runt så jag undrar om han är lika vaken på utsidan sen, då är det inte mycket vi kommer få sova
På fredag är det dags för nytt UL, typ den 15
nde eller nåt, o så besök hos BM efter det
Några som har börjat fundera på namn? Här står det helt stilla, vi har andra o tredjenamn klara då sambons morfar o min morfars tvillingbror gick bort precis början av graviditeten med bara några dagars mellanrum så ska han få namn efter dom. Men tilltalsnamn....