Vad är enkelt och mättade att ta med hemifrån och äta på fm?
Risgrynsgröt eller en äggmacka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är enkelt och mättade att ta med hemifrån och äta på fm?
En annan fråga, hur gör ni med maten på dagarna om ni jobbar? Jag sitter på kontor mellan 7-16, lunch mellan 11-12. tar med en yoggi till frulle och en frukt. Men det räcker inte längre, blir så satans hungrig (illamående), men kan inte heller få ner en hel lunchtallrik, blir mätt fort. Vad är enkelt och mättade att ta med hemifrån och äta på fm?
Jag tycker inte jag äter mer än vanligt. Tar nån frukt på förmiddagen om jag kommer ihåg, och så rejäl lunch, och så mat på kvällen. Snarare känns det fullt i magen rätt så snabbt. Den där galna hungern var mest i början, de första veckorna.
Jag har köpt maxicosi Pebble, är sjukt nöjd! Ska köpa basen till bilen också.Vad har ni andra köpt/tänkt köpa för babyskydd? Jag velar mellan ett Maxi-Cosi Pebble eller BeSafe.
Vad har ni andra köpt/tänkt köpa för babyskydd? Jag velar mellan ett Maxi-Cosi Pebble eller BeSafe.
Vad har ni andra köpt/tänkt köpa för babyskydd? Jag velar mellan ett Maxi-Cosi Pebble eller BeSafe.
Vi har maxi cosi cabriofix som vi hade till lillebror. Väldigt nöjda, har ingen bas. Det är ändå så himla lätt att sätta fast babyskydd så det är inget vi saknat. Använde den mycket till vagnen som den fungerade tillsammans med.
Du vet stt du kan dra bältet runt Primon bara? Jag har Primo med bas men basen sitter i isofixen bak och där sitter inte bebis när jag åker själv så bältar honom fram oftast.Det skiljer sig enormt från bil till bil. I min bil är det himla jobbigt att sätta ett babyskydd så bas underlättar ENORMT!
Skulle idag aldrig välja ett babyskydd utan bas pga så simpelt det är.
Du vet stt du kan dra bältet runt Primon bara? Jag har Primo med bas men basen sitter i isofixen bak och där sitter inte bebis när jag åker själv så bältar honom fram oftast.
Vad har du för bil? I Xc60 funkar det. Når de runt så gör de liksom.
BB Danderyd@ninsan är det BB Stockholm du har valt?
BB Danderyd
Jag behöver tips och råd av er!
Jag skulle varit till ullared 29 april (fredag) men mitt sällskap ställde in så nu åker jag själv om jag blir tvungen.
Vilket gör tiden mer flexibel.
Sa först att jag åker 27 april istället. Men den 3 maj ska jag på TUL och jag hoppas se kön då.
Skulle ni kört 27de eller väntat till 4 maj?
Jag har neutrala kläder så det räcker och blir över.
Även sängkläder och andra saker är klart.
Det enda som jag planerat köpa som kan "färgmatchas" är skötbädd.
Hur hade ni gjort?
Kan tilläggas att jag har längtat dit sen januari typ hahaha....