Tack!
Det är definitivt värkar, gör bara ondare och ondare. Vi är välkomna till förlossningen när jag inte står ut längre
lycka till, hoppas allt flyter på fint och du snart har bebis på rätt sida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Det är definitivt värkar, gör bara ondare och ondare. Vi är välkomna till förlossningen när jag inte står ut längre
Ingen bebis än, men vi är på förlossningen. Öppet 4 cm när vi kom in, men 1 cm kvar av livmodertappen. Nu är den helt utplånad och jag är öppen 6 cm.
BM tänkte ta hål på hinnorna nu snart ifall det inte går av sig självt.
Klarat mig bra med bara värmepåsar hittills. Meeeeen lite sugen är jag allt på lustgasen
Från att dom tog hål på hinnorna tog det knappt 3 h så var han ute åt oss Spännande!!Ingen bebis än, men vi är på förlossningen. Öppet 4 cm när vi kom in, men 1 cm kvar av livmodertappen. Nu är den helt utplånad och jag är öppen 6 cm.
Klarat mig bra med bara värmepåsar hittills. Meeeeen lite sugen är jag allt på lustgasen
Ingen bebis än, men vi är på förlossningen. Öppet 4 cm när vi kom in, men 1 cm kvar av livmodertappen. Nu är den helt utplånad och jag är öppen 6 cm.
Här behövdes det inte ta hål på hinnorna. Öppningsskedet gick fort, men bebis låg i vidöppet läge. Jag fick stå på alla fyra lutad över en saccosäck för att få honom att rotera. Det var hemskt!
Hans läge gjorde att jag fick krystimpulser, men fick absolut inte krysta.
Till slut roterade han rätt och jag krystade i 50 minuter. 02.39 kom äntligen vår fina lilla Sixten. 3610 gram och 52 cm.
Fick fyra ytliga bristningar, annars mår vi bra. Men trötta!
Grattis!Här behövdes det inte ta hål på hinnorna. Öppningsskedet gick fort, men bebis låg i vidöppet läge. Jag fick stå på alla fyra lutad över en saccosäck för att få honom att rotera. Det var hemskt!
Till slut roterade han rätt och jag krystade i 50 minuter. 02.39 kom äntligen vår fina lilla Sixten. 3610 gram och 52 cm.
Här behövdes det inte ta hål på hinnorna. Öppningsskedet gick fort, men bebis låg i vidöppet läge. Jag fick stå på alla fyra lutad över en saccosäck för att få honom att rotera. Det var hemskt!
Jag åt ananas kvällen innan mitt vatten gick, ska tydligen vara en beprövad metod
Grattis!!Här behövdes det inte ta hål på hinnorna. Öppningsskedet gick fort, men bebis låg i vidöppet läge. Jag fick stå på alla fyra lutad över en saccosäck för att få honom att rotera. Det var hemskt!
Åh vad roligt, grattis till den lille !Här behövdes det inte ta hål på hinnorna. Öppningsskedet gick fort, men bebis låg i vidöppet läge. Jag fick stå på alla fyra lutad över en saccosäck för att få honom att rotera. Det var hemskt!