Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanelbullar och fotboll funkar f.ö. inte heller... trots att jag till och med toppade med att koka björnbärsmarmelad under första halvlek. Det kanske var det som var felet? Vad tror ni om Ikea imorgon?
Det kommer sakert att ga jattebra!Jag har varit på TUL nu på morgonen. Liten ligger på ca 4,4 kg just nu. BF är ju på lördag. Har det inte kommit igång så blir det igångsättning på måndag.![]()
Precis hemkommen från barnmorskan. Sfmåttet är eh.. Gigantiskt. 40 cm! Hon gissar på en 4kilos klump.
Ingen hinnsvepning och ingen gynundersökning. Fick ny tid den 24e, då planeras igångsättning..
@DarkInNight fördelen med att vara separerad. Stora barnen är hos sin pappa.
Låter lovande @Energi!
Jag upplevde det nog så med dottern, en tydlig/kraftig mensvärk. Helt ok liksom!
Sen gick vattnet två timmar senare och då ändrades det och blev mycket skarpare.
Lycka till nu![]()
Funderar på om det är värkar jag har, såhär på bf-dagen till ära.
Det gör ont i nedre delen av magen, precis där man får mensvärk. Men i stället för det där dova molandet så är det en skarpare smärta.
Det som får mig att fundera är att det inte gör tokont. Så himla hanterbart, inte så att jag kan sova men helt okej liksom.
Det går att klocka, cirka 6 minuter mellan och smärtan håller i sig 1-1,5 minuter.