Sommarföräldrar 2024

Didrik har, i snart en vecka, skrikigt så fort han inte får tutta 😖 och han ammar/ sover med bröstet i munnen stor del av dagarna. jag är ingen urmoder som uppskattar ett barn hängandes på tutten så mycket tid så detta är verkligen en utmaning! Hoppas de vänder snart
 
Didrik har, i snart en vecka, skrikigt så fort han inte får tutta 😖 och han ammar/ sover med bröstet i munnen stor del av dagarna. jag är ingen urmoder som uppskattar ett barn hängandes på tutten så mycket tid så detta är verkligen en utmaning! Hoppas de vänder snart
Låter väldigt jobbigt! Loke har börjat bli mer klängig, mycket som händer nu. Igår vaknade han varje timme under natten och fick absolut inte lägga ner han under dagen😮‍💨
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
25
· Visningar
2 490
Senast: Jahopp
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
4 158
Senast: Takire
·
Övr. Barn Var lite osäker på var jag skulle lägga den här tråden, men hoppas att det finns studenter eller f.d. studenter som är föräldrar och som...
Svar
13
· Visningar
1 858
Senast: ako
·
Äldre Jag får väl börja med att säga att detta är mitt första inlägg i "Vuxen" här på buke :D Jag får ju inse att efter jag varit mer eller...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 849
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp