Sommarbilder!

A

adnamA

Nu tycker jag att vi ska få njuta av lite härliga sommar-kattbilder i den mörkaste, ruskigaste tiden på året! :idea: Visa bilder med sommarkänsla! Här kommer nåra av mina sommarminnen.. :love: (klicka för större)

Sv: Sommarbilder!

Verkligen ingen som har nåra sommarbilder? :( Kommentarer på mina går lika bra! ;)

Jag har ju inga utekatter så jag kan inte visa några. Skulle möjligtvis vara den här där man ser grönskan genom fönstet. :smirk:

439578980jdQRcg_ph.jpg

Jättefina bilder du hade annars! Förutom att kissarna var söta :love: så hade fotona en otrolig skärpa.

Tack så mkt! :bow: Katter är så tacksamma att fota. :D Kan tyvärr inte se din bild.. :(

Åh vilka fina bilder, ser ut som vykort!

Kissarna är verkligen ursöta :love:

Tack tack båda två! :bow: Ska hälsa dom två som vi har kvar att dom är supersöta.. Som om dom inte redan visste det! :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 671
Senast: Takire
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
687
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
574
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama