Med mig såklart eller med någon annan.Men var skulle barnet vara under tiden som du jobbar 100%?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med mig såklart eller med någon annan.Men var skulle barnet vara under tiden som du jobbar 100%?
Tack för att du rättade migFrom 1/4 får man inte göra så. Du får numer bara ta FP på helgen om du har tagit ut FP av samma typ och omfattning antingen måndag eller fredag. Men jobba 4 dagar och tre dagar FP fungerar fortfarande.
Precis, jobbar man må-fre är det alltså två hela veckor (kanske är lättare att tänka om jag gör just detTänk på att de tio dagarna pappan får är arbetsdagar till skillnad mot FP som tas ut per kalenderdag. Dvs ska du få ut maximalt med pengar behöver du ta ut 7 dagar FP men bara 5 av ”de tio”
Bebisen verkar föredra vänstra delen av magen. Alltid där det känns mest. Kanske bra ställe träna karatesparkar på![]()
Det finns ju verkligen sååå mycket prylar, och något som en bebis och kanske framförallt en förälder tycker är en bra pryl kan någon annan tycka är helt oanvändbar.Köpt de första pryttlarna nu.
Skötbädd och skydd till det plus ett mindre man kan ta med.
Haklappar och tvättlappar.
Madrasskydd.
Köpte ingen madrass för tänkte kanske kassera en gammal och klippa den för att få in i spjälsängen (som redan finns).
En badbalja måste nog köpas också och massa annat. Men en början nu iaf!
Täcke borde kunna funka med någon filt i början jag vet inte.
Sen massa förbrukningsvaror som blöjor så långt har jag inte kommit än. Och kläder.
Känns som en prylsport detta också![]()
Köpt de första pryttlarna nu.
Det finns ju verkligen sååå mycket prylar, och något som en bebis och kanske framförallt en förälder tycker är en bra pryl kan någon annan tycka är helt oanvändbar.![]()