Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns inget till vallning som kanske är bra/fint som man inte unnar sig själv? Något konsthantverk som är praktiskt? Jag älskar vackra sittunderlag exempelvis, tovade eller något annat men unnar sällan mig själv. Vackra ullfiltar är sånt jag har gett bort och blivit mycket uppskattade men som jag inte unnar mig själv.Vad ger man som tack till en underbar människa som ställer upp som hundvakt till ÅTTA bordercollies i tre dagar? Gratis kurser i all framtid så klart, men nått mer?
Ja så är det juPsykologhjälp?
Några fina grejer som gården har att erbjuda låter väl toppen! Kan tänka mig att ni har både fällar och kött, som kostar en slant att köpa i butik
Psykologhjälp?
Några fina grejer som gården har att erbjuda låter väl toppen! Kan tänka mig att ni har både fällar och kött, som kostar en slant att köpa i butik
BC prutlar i part o minut http://bordercolliesinaction.comDet finns inget till vallning som kanske är bra/fint som man inte unnar sig själv? Något konsthantverk som är praktiskt? Jag älskar vackra sittunderlag exempelvis, tovade eller något annat men unnar sällan mig själv. Vackra ullfiltar är sånt jag har gett bort och blivit mycket uppskattade men som jag inte unnar mig själv.