Som tack till hundvakt?

Migo

Trådstartare
Vad ger man som tack till en underbar människa som ställer upp som hundvakt till ÅTTA bordercollies i tre dagar? Gratis kurser i all framtid så klart, men nått mer?

Vad ger man som tack till en underbar människa som ställer upp som hundvakt till ÅTTA bordercollies i tre dagar? Gratis kurser i all framtid så klart, men nått mer?
Det finns inget till vallning som kanske är bra/fint som man inte unnar sig själv? Något konsthantverk som är praktiskt? Jag älskar vackra sittunderlag exempelvis, tovade eller något annat men unnar sällan mig själv. Vackra ullfiltar är sånt jag har gett bort och blivit mycket uppskattade men som jag inte unnar mig själv. ;)

Något från gården hade jag uppskattat. Men det kanske inte är så speciellt för personen om den är ”i branschen” vardagligt eller vad man ska säga. Och då vettefan. Pengar funkar ju alltid. Presentkort på någon lyxigare massage kanske?

Är inte just fällar riktigt trendiga och populära nu i inredning? Särskilt fällar som är lokalproducerade.

Men svårt att säga då det beror på vad personen tycker om. Om man har en aning men är inte 100% säker så kan man även köpa ett presentkort som föreslogs innan

Liknande trådar

Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 550
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 062
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar