K

Kia

Hej på er allihopa!

Nu på söndag är det ju trav på Solvalla. Kriteriefinalen!
Vilka ska dit? Har ni starthästar den dagen?

Jag ska följa med som "sällskapsdam" och lite alltiallo åt en kompis. Hon har 2 starthästar då.

Vore kul att träffa på några andra Bukefalister juh :banana:

Sv: Solvalla

Kia skrev:
Hej på er allihopa!

Nu på söndag är det ju trav på Solvalla. Kriteriefinalen!
Vilka ska dit? Har ni starthästar den dagen?

Jag ska följa med som "sällskapsdam" och lite alltiallo åt en kompis. Hon har 2 starthästar då.

Vore kul att träffa på några andra Bukefalister juh :banana:

En i stallet som har 4 finalister samt några gamla ridhästar te mig som startar under helgen.. men så har jag ju planerat att resa bort över helgen...åker redan på onsdag... sån dålig tajming...

Så ni andra får berätta om allt spännande som händer bakom kulisserna :d

åh , där var det grymt kul förra året. :)
länge sen jag hängde på pappsen till solvalla nu ju.
men ska se om han ska dit, då vill ajg gärna med.
har en Gul jacka . brunt hår och antagligen så har jag jeans på mig. (ljusblå) ;)
så om du ser mig där så äre Ft_lover du ser :p

Du ska inte vara sällskapsdam....du ska vara fotograf !!!...och lägga ut fina bilder här på buke efter "kriteriefesten" :idea:

Ha en trevlig helg :)

Okej!
Vad kul! Jag ska hålla ögonen öppna.
(Jag har inte en aning om vad jag kommer ha för kläder på mig, men jag kan ju berätta att jag kommer hålla mig runt hästarna Junction i lopp 5 och Kung Lavec i lopp 8) Å så ser jag väl ut UNGEFÄR så som på min användarbild, lite kortare hår bara och så lystrar jag till namnet Kia :banana:

Senast ändrad av en moderator:

:rofl:
SJÄLVKLART kommer jag att ha kameran med mig.
Jag kommer nog inte hinna fota lika mycket som vanligt, då jag måste hjälpa till att klä på och av lite hästar, duscha och sånt. Men naturligtvis ska jag ha med mig kameran.
Någonting annat är ju en DÖDSSYND!! :angel:

hade ju kommit OM man bodde närmare eller OM man hade pengar OCH tid att åka :cool:

psst nu finns bilderna på Kungen på min bildsida från Bergsåker ;)

Jag har ju sådan tur att man känner Cattis, så man kan åka med hästbussen :)
Åh! Vad roligt! Jag måste kolla på bilderna med det samma!
:banana:

vi ska dit både Lördag och söndag då dottern ska tävla båda dagarna med sina ponnyer ...

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 884
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 460
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka