solvalla eller stockholm

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dr.pepper
  • Startdatum Startdatum
D

dr.pepper

var kan man köpa trav/häst articklar? ska nämligen och starta med en av mina hästar där och vill köpa med mej lite utructning och bra att ha grejjer. (finns bara granngården här där jag bor) någon som kan tipsa gärna om ni också vet nåt bra illigt ställe, var i sthlms pelar ingen roll bara det går kollektivtrafik någorlunda nära :) tack på förhand.

Sv: solvalla eller stockholm

tex finns bidermans nånstans osv? har aldig varit i storstan förut..

På Solvalla finns det två shopar med bra travsortiment,mycket snyggt.Brukar bli dyrt varje gång man öppnar dörren :angel: .

Jag har på senare tid besökt shoppen inne på stallbacken och den hade fullgott sortiment för mina syften. :D och billigt är det jämförelsevis med ridsportbutiker :eek:

har om öppet alla agar eller vara tävlingsagar? tänkte om man äär är nån amnnan gång i sthlm?

Kanske ett litet sidospår till din fråga detta. jag såg i alla fall att Bole.se hade ett rejält travsortiment som man kunde handla från på nätet. Börjes har ju också en hel del travartiklar. Om man letar länkar till hästprodukter överhuvudtaget är ju förutom Bukefalos' länkar, även www.hastnet.se bra.

Fiab och LL-trott heter butikerna på stallbacken. Fiab är den billigare.
Dessa har öppet vardagar och tävlingsdagar (på kvällstid)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 833
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 504
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Senaste tiden tycker jag att jag har börjat lukta illa så fort oavsett hur ofta jag duschar. Svettas inte mer men svetten luktar...
Svar
15
· Visningar
1 100
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 769

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka