Solo comb?

L

little_blondie

Den ryckkammen eller vad man ska kalla det som säljs på bland annat hööks för 249:- är den något att ha eller? blir resultatet lika bra som på det hederliga sättet?

Jag tycker personligen att den är bra. Inget tjafs med hästen längre och det blir som när man rycker. I alla fall när jag gör det på min häst.
Vet att det finns folk här på forumet som inte alls gillar den, men jag tycker att den är jättebra. :)

du får samma resultat med en vanlig trimkniv som bara kostar en bråkdel. Varför slösa med pengar i onödan?

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 456
Senast: Thaliaste
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
408
Senast: lytesout95
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 802
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18