Wille

Trådstartare
Jag skulle behöva en sollotion som inte innehåller läskiga kemikalier men vet inte var jag ska få tag på det. För några år sedan köpte jag Eco cosmetics sollotion med fysikaliskt filter men jag tyckte den var både kladdig och svår att tvätta bort. Vad finns det för alternativ?

Jag skulle behöva en sollotion som inte innehåller läskiga kemikalier men vet inte var jag ska få tag på det. För några år sedan köpte jag Eco cosmetics sollotion med fysikaliskt filter men jag tyckte den var både kladdig och svår att tvätta bort. Vad finns det för alternativ?
Har inga tips men följer denna för jag tycker heller inte om standardutbudet som känns packat med kemikalier.

La Roche-PosayAnthelios Wet Skin barn SPF50+ köpte vi till barnet efter att letat efter något som har så lite gifter som möjligt. Hittar inte testet nu men den var enligt det dey solskydd som var snällast mot både miljö och kropp.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 225
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 102
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som...
2
Svar
33
· Visningar
2 740
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar