Sökt stuterinamn

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Elshacera
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 656
E

Elshacera

Någon som gjort detta och kan svara på ungefär hur lång tid det tar innan man får ja eller nej.
Gäller SPAF
mvh El

Sv: Sökt stuterinamn

För mig tog det ca 3 månader, men för en kompis tog det nog närmare 5 månader, om inte mer. Det beror väl på när man skickar in blanketten, om ett nytt nummer av Ridsport precis har kommit ut eller om det ska komma ut precis efter att man skickade in blanketten. Det ska ju stå där i minst 2 nummer, har jag för mig, så att andra hinner protestera om de känner för det.

Det ska även behandlas på ett SPAF-möte och dom är inte varje månad...

Tackar för alla svar.
Då får man alltså vänta i värsta fall ett par månader.
Någon som har en aning om hur vanligt det är med avslag alltså att de ej godkänner det man valt.
mvh El

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag utbildade mig till statsvetare en gång i tiden och började arbeta inom kommunal näringslivsutveckling, på ett privat bolag som...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 155
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 607
Senast: Alexandra_W
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
749
Senast: Tuvstarr
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka