Sökfunktionen ur funktion?

mumin

Trådstartare
Är det mer än jag som har problem med att sökfunktionen inte fungerar? Antingen hittar den inget alls eller så endast det som skrivits idag, fast att jag tidigare sökt och vet att det finns massor av trådar..
Det gäller oavsett vad jag söker på.

Nån som vet vad det beror på?

Sv: Sökfunktionen ur funktion?

Det hänger ihop med seghetsproblemen som inträffade tidigare.
Jag gjorde en förändring av sökfunktionen och i samband med detta slutade sökfunktionen att fungera, jag försökte sedan fixa till det men det tar alltför mycket kraft av servern, så jag får vänta med det och försöka lösa det i kväll/natt.

Tanken med förändringen av sökfunktionen är att förbättra den så att man kan söka efter ord på tre bokstäver och uppåt, tidigare har det varit fyra.

Förhoppningvis är det löst i morgon, ledsen för strulet.

Okej, då vet jag så behöver jag inte fundera mer på det. Trodde först att det var jag som var yr i mössan.. ;)

Tack för svaret! :)

Det vore jättebra om det gick att lösa! Har kört fast med för korta ord ibland.

Jag sökte nyss och det funkade, dock kom trådarna i fel ordning. Äldre trådar kom före nyare.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 115
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 699
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat