Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fifty shades borde väl ha ett och annat klipp på youtube. Där lär det ju finnas liteJag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget bra. Måste vara från någon fri site typ youtube samt gärna med minutintervall.
Musikvideos och reklam har jag, nu var jag ute efter film och serierValfri video med hiphopmusik från 80-talet och framåt?
Kom att tänka på när Blake Lively tar på sig våtdräkten i "The shallows", både jag och maken reagerade när vi såg den på bio att hon skippade byxor, och när hon drog upp dragkedjan på jackan är det inzoomat på bysten och hon sluter dra så att jackan är öppen för att framhäva bysten. När jag nu hittade klippet på youtube var det mycket inzoomat på ben och rumpa också. Kanske går att hitta mer om man orkar titta hela filmen, jag har inte sett den sen den kom ut.För att utveckla vad jag är ute efter, tex hur kameran zoomar kvinnan nerifrån och upp, dvs mer regidetaljer än rollbeskrivningar
Hm. Är inte Baywatch en sådan?För att utveckla vad jag är ute efter, tex hur kameran zoomar kvinnan nerifrån och upp, dvs mer regidetaljer än rollbeskrivningar
A clock work orangeMusikvideos och reklam har jag, nu var jag ute efter film och serier
Oj, tror jag har sett den ett antal gången men har inget minne av någon scen som regimässigt sexualiserar en kvinna i den Har du någon idé om var i filmen?A clock work orange
När den kvinnliga huvudrollen (Neitiri?) introduceras i första "Avatar"För att utveckla vad jag är ute efter, tex hur kameran zoomar kvinnan nerifrån och upp, dvs mer regidetaljer än rollbeskrivningar
Är det inte en scen när en man klipper i en kvinnas tröja så att bröstvårtan eller hela brösten kommer fram.Oj, tror jag har sett den ett antal gången men har inget minne av någon scen som regimässigt sexualiserar en kvinna i den Har du någon idé om var i filmen?
Sen kan du mer eller mindre ta vad som helst ur The Benny Hill ShowMusikvideos och reklam har jag, nu var jag ute efter film och serier