Söka härstammning halvblod??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Nellis
  • Startdatum Startdatum
N

Nellis

Någon som vet var på nätet man kan söka på halvblods härstammning? Alltså, jag vet namnet på en häst som jag vill veta härstammningen på. Finns ej med i resultatlistor, så den vägen är inte aktuell.

Allt jag hittat är www.horses.nl/his men jag har ingen lust att lösa en avgift för EN hästs skull....

Om du inte hittar den på Del Mar så kan du söka på ridsportförbundets nya sida över tävlingslicenser .

Du kan också maila avelsföreningen på info@asvh.se

Om hästen eventuellt är dansk har jag abbonemang på HesteData och kan kolla där åt dig :)

TUSEN TACK!!!!
Fick visserligen ingen träff på hästen jag egentligen sökte, men jag hittade foton på nästan alla hingstar bakom i tiden när det gäller mitt eget sto!!!! Jättekul!!!!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 544
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka