Soccer Wadd

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Vilken otrolig insats, hon är helt outstanding. Hon slutar aldrig att överraska denna otroliga häst :love: trodde aldrig hon skulle knäcka 1 från dödens, men man ska aldrig räkna ut soccer wadd och kung Åke ;)

Sv: Zoccer Wadd

Zoccer Wadd, med Z ;) , hon är GRYM. :bow: Helt genomärlig.

Enligt Åke kändes hon som ett dåligt kallblod när hon var ung... :D Nu gillar han henne mer än han säger i intervjuer i TV... Men vilken tränare gillar inte de riktigt löpärliga?

Sv: Zoccer Wadd

ja, det kan man ju säga att hon är, har aldrig sett en så stark häst som VÄGRAR ge sig, måste vara en fröjd att sitta bakom och veta att hästen ALLTID går ända in i mål, annars e de ju nått fel;)

Sv: Soccer Wadd

Men Max Flukt! Vilken höjdare:banana:
Dagens eller (kanske) helgens stora bedrift? jag är avis och mkt. imponerad!:bow: M

ja han var inte heller dålig direkt :crazy: otäck häst..men lite av honom skulle m an ju INTE säga nej till. Tänk honom och zoccer wadd vilket fööööl :D till mig :D(e han hingst föresten :crazy: )

vem vet ;) de kan ju det mesta nu i dagens samhälle så varför inte haha, icke så troligt men det rär inte förbjudet att drömma;D

Det går ialla fall klona en ny Max Flukt, behålla den som hingst och sedan betäcka ston. Förekommer i hopphäst-världen:eek:

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
447
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 797
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 824
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 216
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp