Snyggaste vita schabraket?

I

Ingrid och Lukas

Hjälp mig nu, dottern ska ha ett vitt schabrak när hon ska tävla i dressyr. Förslag på snygga vita schabrak, jag vet allt att dom inte ser likadana ut ;) även om dom alla är vita!!

~Ingrid

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Snyggaste vita schabraket?

det snyggaste schabrak ja tkr är de vita m guldpaspoal och marin blå kant.. SUPER SNYGGT!

Jag har ett vitt chabrak från Lillhästen i stav. istället för rutor är det sytt små blommor..Riktigt gulligt tycker jag! Finns under "aktuellt" på hemsidan.

myrkvan skrev:
det snyggaste schabrak ja tkr är de vita m guldpaspoal och marin blå kant.. SUPER SNYGGT!

Tänker du på något speciellt märke? Såg ett från Mias som passar in lite på det du beskriver. Väldigt fint var det i alla fall...

Asfolath skrev:
Jag har ett vitt chabrak från Lillhästen i stav. istället för rutor är det sytt små blommor..Riktigt gulligt tycker jag! Finns under "aktuellt" på hemsidan.

Låter fint, ska på en gång kika och se vilket du menar.

~Ingrid

Kan inte hjälpa det men snyggast på dressyrtävling tycker jag är ett smårutigt med rutorna på "diagonalen" om du förstår vad jag menar. Helt utan kantband och passpoáler.

Det ser renast och snyggast ut och sätter hästen mer i fokus än utrustningen.

Brukar finnas såna lite överallt. Treadstone har nog...? (Globus som tillverkar)

Mia's vita schabrak är jättefina, och används flitigt av mig på tävling. Jag har två stycken, varav det ena har gul passpoal och blått kantband, och det andra guld passpoal och mörkgrönt kantband. Trots att de blir rejält skitiga efter varje tävling, och jag har stått hemma och skrubbat dom med såpa efter tävlingsdagen, blir dom alltid rena och som nya efter tvätt :love:

hansbo! med dubbla kantband och passpoal, så det inte blir så tråkigt ändå.

HJ är fina, då kan man bestämma själv vilket kantband och passpoal man vill ha, super passform får man på köpet ;)

Albions vita schabrak är ursnygga och dessutom av superkvalité. Inte för tjockt och inte för tunt och ligger precis som de ska :love:

equiline schabraken är jättefina, bra kvalitet och du kan få massa olika fäger på kanband o passpoaler .
vitt med gul/bli kant... snyggt.

Equiline är extremt snygga :d
Mias RS kan vara fina att tävla med beroende på vad man kan välja för kantband och passpoal.
F.ö. har jag ett likadant som Solvira, superfint!

Equilines är snygga och klassiska.
Sen har de bra passform!
1300.jpg

Kostar mellan 400-500 kr

Tack alla för tips och bilder. Nu ska jag se vad det blir till slut för nåt. Ska fixa en bild och visa er när det är inköpt...

Jättesnyggt! Vad är det för märke på ditt schabrak och var har du köpt det?

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
642
Senast: WildHorse
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
433
Senast: Unafraid
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar