Snyggast=hoppar bäst...?

ancan

Trådstartare
Kolla in sidorna 50-51 i nya ridsport!!!
Jätteintressant läsning...extriör kontra ridbarhet kontra hoppförmåga....

Sv: Snyggast=hoppar bäst...?

ancan skrev:

Ah typiskt. Precis en sån artikel jag velat läsa och jag som inte förnyat min prenumeration. Vet heller inte var man kan köpa ridsport på lösnr i Uppsala. Någon som vet? Eller kan man beställa på deras sida enstaka nr?

/Maria

Ridsport har ju kvartalsprenumeration nu, under 200 för 6 nummer. :banana:
Tyckte också att det var väldigt intressant att se hur olika topphästarna är. Men ryttarna var inte särskilt kritiska i sina omdömen... :angel:

Senast ändrad av en moderator:

GiG skrev:

Gillade verkligen exteriören på skimmelstoet och blev glad att hon fick omdömet bäst exteriör!

GiG skrev:
Tyckte också att det var väldigt intressant att se hur olika topphästarna är. Men ryttarna var inte särskilt kritiska i sina omdömen... :angel:

det retade mig också, för alla hästar har faktiskt brister.

Läste att Flippan bara är 163cm. Jag blev förvånad för jag trodde att hon var större.

Det jag vart mest förvånad över va nog att flippan va så "ful" :eek: :p Kännde faktist inte ens igen henne först! va tvungen att läsa vem det va!

Det är ju sant som det står att hon inte är speciellt vacker "utan kläder" :p

ancan skrev:

Varför vad den intressant? Jag tyckte den sa ingenting :confused: Förklara gärna!

Har inte ens läst det, vad gick artikeln ut på då?? Att snyggast hoppar bäst eller vad? (för det kan verkligen inte stämma).

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 767
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
1 036
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar