Snygga tjejer vill bli mina vänner

Lupino

Trådstartare
Jag finns på facebook och den senaste tiden har jag fått några vänförfrågningar av snygga tjejer som säger sig bo i mitt område (verkar inte troligt).

Vad vill de? Jag är en kvinna i 40-årsåldern kanske jag ska tillägga.

Som sagt spam. Det är kanske bara någon som vill få fler vänner, synas mer, promota sig själv liksom. Eller så är det inte ens riktiga människor.

Inget att bry sig om :)

Jag finns på facebook och den senaste tiden har jag fått några vänförfrågningar av snygga tjejer som säger sig bo i mitt område (verkar inte troligt).

Vad vill de? Jag är en kvinna i 40-årsåldern kanske jag ska tillägga.
Jag får vänförfrågningar från både "snygga damer" med putande läppar och väl synlig klyfta i djup urringning samt män med typiska machoutseenden.

anmäler och blockar. Det är praktiskt taget alltid fejk.

Fejk. Min man får miljoner såna och det står att alla bor i vårat samhälle men som maken säger så borde man märkt av om man bor i ett mindre samhälle med massa tjejer som ser ut så. Typ klassa in på 100 i topp sexigast i Sverige och alla bor här :p

Liknande trådar

Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 468
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 817
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17