snygga chaps

L

lill_flesky

är jag på jakt efter. Hela, utan fransar. Någon som har tips? Inte de på hööks, tycker de är fula :smirk: Och så bör de inte kosta mer än 1000 pix...

Om du kan tänka dig att punga ut lite mer än 1000 spänn så gå in på sidan www.pryss.just.nu och kolla in riktigt shyssta chaps! Där kan du få precis vad du vill!

hmm, equalityline brukar iofs ha snygga prylar men alla chapsen kostade multum och såg ut som korvskinn på modellerna typ :smirk:

Jaaa! Ska du inte ha såna fina i koskinn???? :D Inte just dom kanske men hon syr upp helt efter kundens önskemål...

Ursäkta oss som anser att närmare 4000 spänn är för mycket för två skinnbitar :mad:

Alla här inne är faktiskt inte miljonärer...

det gör det säkert men har man inte råd så har man inte. Jag är student och har inte hela plånboken full med pengar. Försöker kravla mig runt på det jag har så man har helt enkelt inte råd att köpa svindyra chaps, hur gärna man än skulle vilja ha dem...

Visserligen inte i skinn.... Men supersköna.... Mina kostade 700:- men jag har sett billigare i samma märke.
Det är ett par Jacson chaps i canavas/läder, svarta. Står emot regn gör dom oxå.
:D
Alltid nåt att börja med tills plånboken lägger på hullet lite.
;)

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 477
Senast: valy
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·
Kläder & Bli fin Jag har kommit till en punkt där jag känner att jag behöver shapingtrosor att ha under klänningar. Jag fullkomligt hatar när...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 577
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben