Snyftningar!!

H

hasselby

Jag är förkyld!!! Och snorar och varje gång jag är förkyld tror min bc att jag är ledsen.. Och hon ska pussas och kramas och ligga nära. Och när vi är ute tittar hon på mig med en väldigt ledsen blick.. Och vad man än gör kommer hon och tassar och pussar. Och jag säger till henne att jag inte är ledsen men hon tror mig inte.. Och så där kan hon vara så fort jag inte är som jag brukar. Hon bara hatar när jag mår dåligt på något sätt.. Någon mer som har någon liknanade vove?

Sv: Snyftningar!!

åh vilken gullig hund det låter som. "min" jack russel är tyvärr inte sån men en som har stall hos oss har en golden som är så

Mina två goldens är lite grann så där. Det är naturligtvis jätterart att de vill ligga nära när jag mår dåligt (av vilken orsak det än är) men samtidigt är mjuk päls i näsan det sista jag vill ha när jag är förkyld... :p Nyser och det kittlar så förbenat.

Vovven försöker nog säga: Var inte ledsen matte, du har ju mig!

Jo jon e ju en sådan hund som vill väldigt väl:)

Mammas hund börjar leta efter godis om man sitter och snorar. har lärt henne att söka när man liksom drar in luft i näsan så att det blir ett sånt där "lukt-ljud". Så hon börjar söka helt förtvivlat varje gång:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: inverterad
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 679
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka