Sv: Snubblar

jaa..., vi rider ju ca 3h per dag med lunchuppehåll och det började med att jag tyckte han var snubblig i skogen (allt från bergshällar till skogsstigar) till sist (inte samma dag alltså) gick han ned på knä ett par gånger.
Nu är det en ponny med en järnvilja att inte visa smärta + att han är lite tjock och till åren så med honom var det väldigt svårt att se problemet.
Nu när han är behandlad så känner man skillnaden även på hans steg, trots att han är mycket kort i steget av naturen.

Ofta är svårdefinierat.

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 807
Senast: Willys
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
636
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
340
Senast: Malva1978
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 262

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka