Snösulor Gripp

Hur tänker du då? Ett par vanliga snösulor kostar ca 100:- (+-20-30:-). Om du köper ett par nya per säsong så är det 200:- för 2 säsonger. Då är fortfarange Gripp mer än dubbelt så dyra.
Jag körde samma sulor 5 säsonger :o hade fortsätta använda dem om inte hästen hade blivit sjuk :(

Blir lite sugen på att prova! Är ju inte långa perioder vi har snö här där jag bor. Men det är mycket pengar...

Funderade oxå på dessa Gripp, men är rädd att de trycker på sulan? Polarpads är skitbra, men förra säsongen borrade hovis hål för tåbrodd och när det var dags att sätta i dom så var det helt omöjligt att få hålen rena, tror de slits mer där och fick inte i brodden.

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
491
Övr. Katt Hej! Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt...
2
Svar
33
· Visningar
1 583
Senast: Emmmmma
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: tanten
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 454
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30