Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
43% räcker flera dagarTack för tips!
Jag har läst på supportsidan att en kan stänga av hemzonen, och det har jag gjort. Det kan ta upp till 12 timmar för GPSen att uppdatera det, hoppas batterierna håller så långt, det är 43% kvar. Den sista positionen är i hemområdet.
Hur får du den att räcka i flera dagar? Min klarar knappt ett dygn utan att ladda ur. Den första klarade 1,5 dygn, den ligger nu någonstans i syrenhäcken. Den andra klarade 11 timmar, den reklamerade jag. Den tredje, som jag har nu, klarar ungefär ett dygn med batterisparläget påslaget.43% räcker flera dagar
Leta i mörkret, så ser du lampan på ganska långt håll.Tack för tips!
Jag har läst på supportsidan att en kan stänga av hemzonen, och det har jag gjort. Det kan ta upp till 12 timmar för GPSen att uppdatera det, hoppas batterierna håller så långt, det är 43% kvar. Den sista positionen är i hemområdet.
Oj! Jag tror min räcker minst en vecka? Tio dagar kanske? Har hemzoonen igång och det går i princip inget batteri när katten är där. Sen stänger jag av den på nätterna också iofs.Hur får du den att räcka i flera dagar? Min klarar knappt ett dygn utan att ladda ur. Den första klarade 1,5 dygn, den ligger nu någonstans i syrenhäcken. Den andra klarade 11 timmar, den reklamerade jag. Den tredje, som jag har nu, klarar ungefär ett dygn med batterisparläget påslaget.
Jag har också hemzonen igång, men min är ute mycket på sommaren. Hon kommer bara in och äter i princip. Jag kollade notiserna nu, 18:25 igår var batteriet fulladdat, 17:00 idag var det slut.Oj! Jag tror min räcker minst en vecka? Tio dagar kanske? Har hemzoonen igång och det går i princip inget batteri när katten är där. Sen stänger jag av den på nätterna också iofs.
Jag har tractive GPS cat mini.@karinstarin och @Unafraid vilka modeller har ni? Jag har CAT 4 till min häst och den håller flera gånger bättre än tidigare IKATI. Har ingen hemzon eller liknande.
Oj så dåligt! Min var fulladdad imorse vid sju, nu är den på 97%. Jag har dörren öppen hela dagen så hon går ut och in hela tiden.Jag har också hemzonen igång, men min är ute mycket på sommaren. Hon kommer bara in och äter i princip. Jag kollade notiserna nu, 18:25 igår var batteriet fulladdat, 17:00 idag var det slut.
Jag hittade inte vad modellen heter, men jag köpte den i höstas så det är en rätt ny i alla fall.@karinstarin och @Unafraid vilka modeller har ni? Jag har CAT 4 till min häst och den håller flera gånger bättre än tidigare IKATI. Har ingen hemzon eller liknande.
Har du på "live" länge åt gången eller mycket? Det tyar mer batteri. Jag har också Cat Mini, och de håller i flera dagar om hemmazonen är på. Livesporar gör jag endast om jag inte sett katterna på en stund, eller jag måste hämta in dem för att vi skall åka bort.Jag har också hemzonen igång, men min är ute mycket på sommaren. Hon kommer bara in och äter i princip. Jag kollade notiserna nu, 18:25 igår var batteriet fulladdat, 17:00 idag var det slut.
Nej. Bara när jag behöver leta efter halsbandet när hon har tappat det.Har du på "live" länge åt gången eller mycket? Det tyar mer batteri. Jag har också Cat Mini, och de håller i flera dagar om hemmazonen är på. Livesporar gör jag endast om jag inte sett katterna på en stund, eller jag måste hämta in dem för att vi skall åka bort.
Mina två har inte tappat sin gps efter att vi gikk över til nya Cat mini, men när jag hade iKati och den som var hela halsbandet (https://www.petboutik.fr/13380-thickbox_default/traceur-gps-chat-tractive.jpg) tappade de tyvärr bort två.Nej. Bara när jag behöver leta efter halsbandet när hon har tappat det.
Hon tappar hela halsbandet. Jag hade det satt på rätt för hur mycket hon vägde, men jag fick öka upp det. Sedan jag ökade det har hon inte tappat det.Mina två har inte tappat sin gps efter att vi gikk över til nya Cat mini, men när jag hade iKati och den som var hela halsbandet (https://www.petboutik.fr/13380-thickbox_default/traceur-gps-chat-tractive.jpg) tappade de tyvärr bort två.
Använder du silikonfästet eller plastramen? Silikonfästet upplever jag at håller i gps-en riktigt bra
Jag bytte halsband till ett annat, min katt tog avsnitt ”original”-halsbandet på ca 20 sekunder . Tog ett gammalt halsband som han haft tidigare och det funkade super!Hon tappar hela halsbandet. Jag hade det satt på rätt för hur mycket hon vägde, men jag fick öka upp det. Sedan jag ökade det har hon inte tappat det.