snorig ponny

FarmensElit

Trådstartare
Hej!
Min ponny har varit snorig typ 2 veckor nu. Snoret är tunnt och genomskinligt. Han är pigg, har ingen feber eller så. Men igår hörde jag att han hostade till en gång då han åt. Vad tror ni? Kan det vara något som är pågång?

Sv: snorig ponny

Har bytt strö för några veckor sedan, gick från spån till pellets. Kan det vara det som orsakat det? Tänkte om det kan vara lite dammigare :P

Sv: snorig ponny

Hade jag varit som dej så hade jag ringt och frågat veterinären. Det behöver ju inte vara något men för säkerhets skull.

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 129
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
2 015
Senast: QueenLilith
·
Tävling Var går gränsen? Vi började tempa hästarna för ca 1,5 vecka sen när vi hörde talas om utbrott av EHV-1. Vi har 6 hästar som går...
Svar
1
· Visningar
1 362
Senast: Marty
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 810
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka