Snippa pa engelska el nagot annat bra ord???

Krusan

Trådstartare
Pratade igar med mina australiska vanner om ord for konsorganen. Jag anvander ju snippa nar jag pratar med Sophia om hennes. Man kan inte komma pa nagot bra pa engelska... En av vannerna anvander "Ladybits" men ar ok nu men sen nar barnet blir storre???

Finns det nagon klok bukemamma dar ute som har nagot bra forslag?

/Krusan

Sv: Snippa pa engelska el nagot annat bra ord???

Fanny tycker jag är lagom seriöst, det är inte sexladdat och inte heller så stelt som vagina (jag tänker alltid på Stekta gröna tomater när de ska sätta sig på huk över en spegel för att lära känna sina Vaginas haha :D)

Sen tycker jag willy passar bra på en snopp, en willy i mina öron är en oerigerad snopp. I sexsammanhang får den heta något annat och det får även snippan.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! Hoppas pa att fa lite inspiration fran er kloka bukisar! Jag och min sambo har tva hundar (GSD 4 arig hona, Vastgotaspets 1.5...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: niardasp
·
Övr. Hund Hej! Jag har en tjanst att be om, for jag haller pa att fundera mig galen.. Om 4 veckor ska vi hamta hem en liten Vastgota spets...
Svar
18
· Visningar
2 032
Senast: ElinAgnes
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 880
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama