• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Sellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 935
Sv: sniglar

De flesta är tvåkönade :p

Det ska visst finnas några med ett kön också, men minns inte vilken art och det vete sjutton hur man ser skillnad...

Här är iaf en blottare, if you know what I mean :devil: :D

3481c9088f6b4fe4af20447eb46bc128.JPG

mjooo.. meb vart sitter pillepillen och muttan på dem då?
:confused:

DE :devil:

Haha jag trodde mina fulicor skulle börja porra sig vid matningen igår. Fan vad Konrad flirtade och hade sig! Men han fick sig inget, stackarn :D fast han får iofs skylla sig själv när han prompt ska flirta med de som inte är könsmogna än :p

haha :p

hur länge tar det för att de ska bli könsmogna då?

Det är olika. Av de jag vet så kan det ta allt mellan typ 9 månader till över 3 år. A achatina brukar iaf ta rätt lång tid på sig :)

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 182
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
10 901
Senast: Efwa
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: Bison
·
Övr. Djur Hur länge kan Kopparbarber honan bära rom? Min ena hona är rätt tjock och har varit i ca 4v
Svar
0
· Visningar
353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar

Hästrelaterat

Tillbaka