Snart en man!

Only_Me

Trådstartare
Min lilla pupp, valp, pojke, plutt håller på å bli en man.
Han lyfte på benet för första gången när han kissade igår å har så fint fortsatt med det idag.
Jag är en stolt matte, fast jag känner mig lite löjlig!
 
Sv: Snart en man!

Benjamin började för 1 mån sen :D Jag var precis lika fånigt stolt då, men det är mindre kul med den smått överdrivna kåtheten som kommer med åldern :crazy:
 
Sv: Snart en man!

Visst blir man lite stolt när dom växer upp å gör som dom ska.
Jo min lilla Sharam har varit lite efter med å lyfta på benet å kåt har han inte blivit än som tur är men det kommer väl det med snart :crazy:.
Ska Benjamin kastreras?
 
Sv: Snart en man!

Känner igen mig:-D

Min lilla kille har nu kommit på det här med att lyfta på benet så nu springer han och skvätter hela tiden på promenaderna. Såg så roligt ut första gången han lyfte på benet, höll nästan på att ramla omkull...:-)
 
Sv: Snart en man!

Naw va sött, min bäbis försöker ibland byta benet han står på haha.
 
Sv: Snart en man!

Nepp, ingen kastration här. Han är alldeles för lovande för det, och om planerna går som tänkt så ska han ställas ut en hel del och förhoppningsvis även användas i avel. Han har ju en oerhört fin stamtavla med mycket nya linjer i, och ser själv väldigt fin ut än så länge.

Så jag hoppas stenhårt på att hans översexuella beteende ska lugna ner sig med åldern, annars lär det inte bli så skoj. Jag är dock väldigt imponerad över hur duktig han är på barnvagnspromenaderna, trots sin tonårsdövhet!
 
Sv: Snart en man!

Gud så roligt, hoppas å tror att det går superbra för honom!

Ja tonårsdövheten kan vara extremt jobbig...Sharam får inte va i köket när vi lagar mat här hemma å det har gått hur fint som helst innan fast idag skulle han testa gränser med ena tassen å gå in i köket hela tiden, gäller å vara konsekvent!

Få se nu om jag minns rätt, Benjamin är väl en månad äldre än Sharam (han är född 5/2-06)
Föresten det är kul å ha något att jämföra med!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 650
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Redfox
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 721
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp