Lady_Morgaine
Trådstartare
På måndag morgon är det dags, å jag som tyckte att det var så låååångt tills det var dags Sen skulle sambon egentligen varit till sjöss nu och jobbat men det tycks som att han blir kvar hemma och kan vara med! Det känns ju bra... förut tänkte jag att "det är ju tråkigt för honom om han missar det, men vi får väl boka in oss på Tittut sen så får han se då" men så tänkte jag att det KAN ju vara så att allt inte är ok(naturligtvis är allt bra i detta fall!) och i så fall är det nog jobbigt att behöva maila det till sambon..
Men, nu bli rhan nog hemma som sagt var!
Vist är det väl fler som ska ul:a snart.....? Vi är ju en hel drös beräknade i mars
Vill ni andra veta vad det är ni väntar om möjlighet ges? Jag vet inte.. förut ville jag, varför hålla det hemligt om det går att se lixom? Men så är det ju samtidigt lite kul att gissa och itne veta riktigt.... hm... sambon vill veta, jag är inte säker?
Men, nu bli rhan nog hemma som sagt var!
Vist är det väl fler som ska ul:a snart.....? Vi är ju en hel drös beräknade i mars
Vill ni andra veta vad det är ni väntar om möjlighet ges? Jag vet inte.. förut ville jag, varför hålla det hemligt om det går att se lixom? Men så är det ju samtidigt lite kul att gissa och itne veta riktigt.... hm... sambon vill veta, jag är inte säker?