Snälla människa

Betsybabe

Trådstartare
I morse hittade vi vår katt Petter död vid vägkanten, han blev bara 13 månader och 6 dagar... han är älskad och saknad...

Det jag vill skriva om är den vänlig människa som tagit sig tid att lägga upp Petter på en brunn bredvid vägen så han var väl synlig, det är verkligen omtänksamt...

Tack vem du än är....



MMBetsybabe
 
Sv: Snälla människa

Lider med er i saknaden....
Men vad "skönt" att veta om det, så man inte behöver undra vad som hänt.
 
Sv: Snälla människa

Kanske var det den som kørde ihjæl honom som la honom dær, vem vet. Sjælv har jag kørt på en katt en gång, han sprang rakt ut och jag han inte ens børja bromsa eller væja. Då la jag honom i vægkanten och ringde på i de två stugor som låg nærmast men dærifrån kom han inte. Då skrev jag några lappar och la i brevlådor hær och var i grannskapet. Mørkgrå-vit, ngt långhårig hane ligger... Men jag læmnade inte ut mitt tele nr så jag vet inte om ægaren fick veta. Jag har æven sett en katt bli påkørd en gång. Den sprang ut framfør en stor, bullrig lastbil. Att lastbilar inte kan stanna kan jag førstår, men otroligt många andra som inte heller gør det.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
2 250
Senast: Eva S
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 762
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp