SnÄlla hjÄÄÄlp!

Sv: SnÄlla hjÄÄÄlp!

Det va inte dyrt ca 1200 svkr men det tog mycket lång tid innan det kom men det var värt att vänta på.:idea:

Hur lång tid tog det? Typ ett år eller bara några månader? :p Men det MÅSTE ju finnas i Sverige också, tycker jag. Ett som är lika snyggt. Med martingal. Det tränset är inte till salu då? ;)

De hästaffärer som nämnts i denna tråden importerar träns från Australien (åtminstone Feednrace) så du kan hitta ett likadant här:idea:

De hästaffärer som nämnts i denna tråden importerar träns från Australien (åtminstone Feednrace) så du kan hitta ett likadant här:idea:

Men jag tror jag har bestämt mig för ett från ponnyprakt, som är Racing Green. För det är nu (har jag halvt om halvt förstått) lite mörkare grön som är rätt snyggt och inte blir så lysigt. Jag ska ju förmodligen ha en ganska ljusbrun (inte fux) häst, då är det kanske inte allt för snyggt med ett limegrönt träns. :P eller vad tycker ni? Jag slänger in en bild på hästen så får ni säga!

(bild gammal, don't look at me. :rofl: )

http://www.pixbox.se/pic_show_id3097536.html

Där vi köpte våra klassjackor säljer de färgade träns. Ska du ha med dig den hästen till skolan?

Där vi köpte våra klassjackor säljer de färgade träns. Ska du ha med dig den hästen till skolan?

okej. :p har dom någon hemsida? jag vet inte riktigt, har inte fått ngt svar om jag får låna honom än. :)

Hej igen!

Synd att just det kom från Australien..
Men jag är rätt säker på att de har limegröna på Täby Stall och Foder (som jag skrev i förra inlägget). Kanske inte av samma material som det som Colour Your Dash har, men detta på Täby Stall och Foder är av plast och bra det med.
Adressen till Täby Stall och Foder är;
www.tabystallofoder.se

Kram från Kimman

www.kastellet.eu fast jag tror inte att det finns ngra bilder..Är det den som är Kamaro eller ngt??

Ja, Camaro heter han. :) Jag skulle fått veta denna veckan, men jag känner på mig att ägaren inte kommer säga något förrän jag kommer och hälsar på nästa gång. :p Jag har lyckats bli en liten favorit där, hihi. Men jag hoppas på det bästa. :D

Hej igen!

Synd att just det kom från Australien..
Men jag är rätt säker på att de har limegröna på Täby Stall och Foder (som jag skrev i förra inlägget). Kanske inte av samma material som det som Colour Your Dash har, men detta på Täby Stall och Foder är av plast och bra det med.
Adressen till Täby Stall och Foder är;
www.tabystallofoder.se

Kram från Kimman

Okej, tack! Jag ska kolla. :) :bow:

Har ett sånt limegrönt från täby stall och foder och det är ett sånt som kommer från Australien. Tror inte det finns några bilder på hemsidan men det är precis ett sånt som Colour your dash har på bilden. Tyvärr fick jag det sista i stl full men dom kanske kan beställa in nya? :idea:

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Shaggy
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 408
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar