Snacktråd sommarsäsongen 2012

Sv: Snacktråd sommarsäsongen 2012

Ska du starta? :-D

Jag ska nog dit och titta lite på 90-klassen. Är nära och var länge sedan jag var där, har aldrig gått den banan heller. Fast det var mycket nytt väl?

inte tävla men antagligen jobba i caféet eller ute på banan.

det är väldigt mycket nytt i år, t ex ett (väldigt vackert) hinder i form av en Skåne länga (opartisk såklart :p).

Ska förmodligen dit och titta. Bor ju nästgårds, så det är dumt att missa. :D

Blev inte bara åskådare, ska vara funkis i terrängen på söndag. :)

Åh vad kul! Jag vill oxå! Men jag måste försöka begränsa mig lite, annars blir det aldrig något stall klart hemma :-P

Någon som ska till Enköping 11. Augusti? Vi rider vår andra debutant där :)

Jag ska dit med mina två gröna ston. Det blir första debutanten för båda två, lär inte bli några dunderresultat men man måste ju börja någonstans:)

Kl
Hur var ochnärhar ni hoppat in era unghästar i terrängen? De säger ju att detär bra att börja med terräng innan vanliga hinder? Har en 09:a och är såååå sugen på att börja lite smått med honom. Lär inte bli ngt speciellt, vi är på nivån korta uteskritter och ngn trav och galopp typ;)

Nu börjar jag bli nervös inför helgen! :crazy:

Min 2,5-veckas förkylning tog ner konditionen rejält och hästen är sommartrött och tjock!

Får väl se det som en dyr träning och bara ha kul! :bump:

Nu har vi genomfört Styringe och ser fram emot nästa helg i Flyinge! :bump: Jag kände igen vissa namn i startlistorna, vilka kommer?

Oj, så tidigt?

Har iofs bara snabbläst listor och ryttarmed. Fattar inte utifrån anläggningskartan vart man ska ta vägen?

Har starttid 16.28, ville ha en sen så jag hinner köra ner, har förstås jour kvällen innan... :angel: Bara det inte blir för sent på söndagen sen, för då hinner jag väl inte hem innan nästa jour. :mad:

Jupp, 12 startar ju de första!

Jag fattar inte heller riktigt exakt var dressyr och hopp ska vara. Men parkeringen vet jag ju var det är iaf, så jag satsar på att följa strömmen därifrån :p

Bra! Snäll domare gav 62% i dressyren, red långsamt i hoppningen och fick tidsfel. Låg på plats 33 av 39 inför terrängen, men klättrade till 23:e plats tack vare att hon är så stadig där! Tvekade på vattnet och galopperade lite långsamt, men felfri på hinder!

Galoppträningen ger resultat, det gick ändå snabbare nu än sist. Nu är jag tokinspirerad av OS-ritterna och ska ut och galoppera ännu snabbare! :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka