Helt objektivt röstar jag ju på en ragdoll såklart...Fast om man ser på det så här ...
eller?
JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt objektivt röstar jag ju på en ragdoll såklart...Fast om man ser på det så här ...
eller?
JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG!
Ja du är nog så objektiv som man kan vara försöker du fiska efter framtida köpare?Helt objektivt röstar jag ju på en ragdoll såklart...
Haha, precis. Ska bara hitta en potentiell mammakatt först . Det verkar ju gå sådär... Men jag har fått en jäkla koll på svenska ragdollupofödare (och en del utländska) i mitt letande.Ja du är nog så objektiv som man kan vara försöker du fiska efter framtida köpare?
Då vet jag vart jag ska vända mig om jag skulle behöva hjälp därHaha, precis. Ska bara hitta en potentiell mammakatt först . Det verkar ju gå sådär... Men jag har fått en jäkla koll på svenska ragdollupofödare (och en del utländska) i mitt letande.
Orientaliskt korthår. Han är bara tre veckor än så länge, så vi får se hur han utvecklas. Har sagt till uppfödaren att jag är väldigt intresserad i alla fall@cili ... Men åååh! Vilken liten en! Vad sööt! Vilken ras är det sa du?
Ska du ha TVÅ kullar? I'm dead, jag kommer att dö av overload of cuteness@Asko, du kommer att ha att göra sen Hämtar hem hanen ikväll, sen är det Bonnies tur att ha det lite trevligt
Huskatt, 7 år, hona, ca 4 kg. Tydligen stor i växten för att vara hona (enligt andra), själv tycker jag att hon är normal . Ser väldigt proportionerlig ut, men är lättare än man kan tro när man ska lyfta henne.Vad väger era katter? :-) ras, ålder etc intressant!
Vad väger era katter? :-) ras, ålder etc intressant!