Full rulle med brittbulle! (i ugnen)Kan fixas Om båda blir dräktiga, så kommer jag ha 2 kullar med 1 v åldersskillnad sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Full rulle med brittbulle! (i ugnen)Kan fixas Om båda blir dräktiga, så kommer jag ha 2 kullar med 1 v åldersskillnad sen
3-3,5 är normalstorlek på burmahonor, hanarna 1-1,5 kilo mer.
Vad väger era katter? :-) ras, ålder etc intressant!
Detta med spökränder - sitter de i resten av kattlivet eller kan de växa bort? Fröken Brunett såg hemskt rolig ut som lillbäbis med randig svans och chokladbrun kropp. Nu är hela Brunetten randig, men det syns tydligt bara i starkt ljus, eller foto med blixt. Ändras pälslaget mycket med åldern? Brunettens släktingar har mkt vitt, både föräldrar och syskon.
Vad väger era katter? :-) ras, ålder etc intressant!
Fast om man ser på det så här ...
Spökmarkeringar i diluterade svarta färger växer bort, rött är nästan alltid spökmarkerat så till den grad att det kan behövas DNA-test för att avgöra om katten är solid eller agouti.
På våra ser man tydlig spökmarkeringar på ungarna:
På vissa växer det bort fort (Fritjof Nansen, ca 14 veckor på bilden) medan andra tar upp till 2-3 år på sig:
Haha det här ledde till ett "Kakan kom hit! Jag måste kolla på dig!"Spökmarkeringar i diluterade svarta färger växer bort, rött är nästan alltid spökmarkerat så till den grad att det kan behövas DNA-test för att avgöra om katten är solid eller agouti.
Kanske borde skapa en tråd men... Fröken Ragdoll fäller och ska få ett bad. Bra shampo till kisse?
Hon ska enligt uppfödaren starkt ogilla det, men att hon mest bara ålar sig. Hoppas det stämmerHar inga bra förslag men önskar lycka till Att tvätta mina är mer eller mindre förenat med livsfara. Har dock hört att Espree ska vara bra.