Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har lagt ut nya mattor hemma. Katterna verkar väldigt nöjda bara ligger och myser med mattan, haha.
Det var tummar hållna helt i onödan. FORL är konstaterat och jag ska boka en ny tid ganska snart, då dom kommer ta bort två tänder
Nej det gör ju inte det Men vad gör man inte för sina djur? Att lägga några tusen på tänderna varje år är hon helt klart värd. Hon är ju frisk och glad i övrigt . Hoppas bara att det inte ska gå för fort med FORLen, jag vill ju så klart att hon ska få behålla tänderna så länge det bara går.Inte skoj. Väninnans raskatt har det - veterinären plockar tänder varje år på den kattan. Det går inte på försäkringen heller.
Nej det gör ju inte det Men vad gör man inte för sina djur? Att lägga några tusen på tänderna varje år är hon helt klart värd. Hon är ju frisk och glad i övrigt . Hoppas bara att det inte ska gå för fort med FORLen, jag vill ju så klart att hon ska få behålla tänderna så länge det bara går.
Ska ringa imorgon för att boka in nästa besök. Inte ett dugg sugen, för hon var riktigt dålig efter den här narkosen. Hon gick runt och kräktes i 7 timmar efter att hon hämtats och var väldigt slö, det var så pass att jag var på vippen att åka in för att be dom vätska upp henne via kanyl. Som tur var hade hon aptit trots kräkningarna, och efter att hon satt i sig en hel massa torrfoder (efter att ha kräkt upp allt annat jag erbjudit i första hand) vände det och idag är hon sitt vanliga jag igen. Men jag tänker helt klart försöka få en fredagstid den här gången, så jag kan vara uppe så länge som krävs och ändå få sova tillräckligt och kunna se till henne dagen efter. Idag hade jag turen att min granne kunde komma över och kolla till henne på förmiddagen . Himla skönt att få en sån statusrapport, även hon ju verkat må bra under natten och såg fin ut på morgonen innan jag åkte.
Jag fick precis ett meddelande om att jag har ett paket fullt med kattsaker att hämta ut på posten idag Att det väger straxt över 20kg känns inte riktigt lika kul för mig som inte har bil
Jag är så olyckligt kär i vår grannes katt som vi vaktat många veckor senaste halvåret Vad gör jag? Tar fram kattnapparväskan, byter identitet och flyr landet?
Han är så perfekt på alla sätt och vis! Lagom aktiv, lagom gosig, lagom pratig, favoriserar ingen, supertrygg, superfin, går på pellets . Åh! Det är så jobbigt att tycka så mycket om någon som inte är min, och förmodligen aldrig kommer bli. Det skär i hjärtat varje gång han är här, då blir jag smärtsamt påmind om att han inte är vår... Men ändå vill jag ingenting annat än att ha honom här hela tiden!
Hihi men åh vilken fin kattkompis du verkar ha! Övertyga grannen om att en rimlig ersättning för allt kattvaktande är att du får katten