Jag är rätt säker på att Sauron är 50/50... Att man ens funderar på att skaffa en till
Det är ju liksom därför man har katt istället för hund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är rätt säker på att Sauron är 50/50... Att man ens funderar på att skaffa en till
Det är ju liksom därför man har katt istället för hund
Faraohund?Jag är rätt säker på att Sauron är 50/50... Att man ens funderar på att skaffa en till
Det vet jag inte ens vad det är så det är mycket möjligtFaraohund?
Enligt vad jag har hört (och förstått) en hundras som är kattlik till beteende/temperamentDet vet jag inte ens vad det är så det är mycket möjligt
Fullständigt galen med andra ord? Fiin vovve i vilket fallEnligt vad jag har hört (och förstått) en hundras som är kattlik till beteende/temperament
Fast den kanske snarare liknar en oriental än en maine coon
Beskrivning:Fullständigt galen med andra ord? Fiin vovve i vilket fall
Beskrivning:
"Rasen är glad och vänlig till sin natur, både mot människor och hundar. Den kan också bemöta sin omgivning med arrogans eller rent av ointresse när andan faller på. Viss reservation mot främmande människor är normalt, men får inte förväxlas med ren rädsla. Mot familj och vänner har den en innerlig och nära relation. Faarohunden är livlig och aktiv som valp och unghund och är mycket förtjust i att följa med sin familj på allehanda aktiviteter och upptåg. Jaktinstinkten ligger alltid latent, där den använder nos, ögon och öron.
Den njuter av värme och kan ligga och lapa sol på vår och sommar. De tycker också om att ligga högt med utsikt."
Kanske t.o.m mera kattlik än vad vissa katter är..?
Off-knappen funkade faktiskt på min Alice när hon var liten. Tryckte man på nosen somnade hon . Kanske inte fullt så våldsamt vara .CAUTION:
En uttråkad katt tant ute på nätet på en fredagskväll.
Titta, någon lyckades hitta OFF-knappen på kattungar! ->
MAGI -->
Kan man nu beställa hem såna här? -->
Ja, du är fånigAlltså, det är en grej jag funderat rätt mycket på.
Man kan ju köpa flerpack med blötmat till katterna, men då är allt i samma smak (tänker typ plattor med Mjau och så). Det blir ju ofta lite billigare. Men jag har fått för mig att det är dumt att allt har samma smak. Jag vet inte varför Tror det handlar mest om att jag gillar att få servera olika varje dag.
Är jag bara fånig?
Bra, det var precis det svaret jag ville haJa, du är fånig
Jaa!@Linta Klart du ska skaffa småsyskon till Sauron
Själv är jag apnervös för tillfället! Igår skickade jag iväg nytt avföringsprov för Lumi. Jag hoppas innerligt att hon är fri från Giardia. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!!! Vill få hem mina andra pälsbollar nu så Lumi får lite sällskap.