Niela
Trådstartare
Sv: Snackis och uppdateringstråd.
Helrakar min jag med och hon blir aldrig ens svettig då.
Liite fuktig kan hon bli men då har jag ridit dressyrlektion alltså ett hårt pass.
Så medans jag skrittar av henne och eftervården så hinner hon bli torr, så skönt å slippa tänka på att mixtra med olika täcken för att få henne torr och stå och vänta tills hon torkar.
Ett hurra för klippmaskinen
Innan jag köpte min klippmaskin kunde jag knappt rida på vardagarna då tiden tröt, eftersom de tog timmar tills hon torkade om jag red henne supersvettig. Vilket hon vart av att bara skritta typ.
Jag fullklipper min hästar, för jag kan bara inte släppa ut mina hästar alldeles svettiga, det tar emot i hela mig. Sån är jag Och jag vill ju att de ska få vara ute så mycket som möjligt för de står på box på natten. Inte alltid man kan passa in så man rider på kvällen Men tycker att funktionen är riktigt bra på de smartex täckena, så vid lite mildare väder kunde jag kanske tänka mig att slänga på ett sånt regntäcke
Helrakar min jag med och hon blir aldrig ens svettig då.
Liite fuktig kan hon bli men då har jag ridit dressyrlektion alltså ett hårt pass.
Så medans jag skrittar av henne och eftervården så hinner hon bli torr, så skönt å slippa tänka på att mixtra med olika täcken för att få henne torr och stå och vänta tills hon torkar.
Ett hurra för klippmaskinen
Innan jag köpte min klippmaskin kunde jag knappt rida på vardagarna då tiden tröt, eftersom de tog timmar tills hon torkade om jag red henne supersvettig. Vilket hon vart av att bara skritta typ.