Sv: Snackis och uppdateringstråd.
Om de inte hittar något fel alls hos vet hade jag kollat med andra professioner. På Sol hittade de ju inget trots tydlig hälta och tre klinikundersökningar. Vid det fjärde hittades inflammationer i tre ben men ingen annan orsak än att hon var dåligt musklad i dna bakbenet. I höstas gjorde jag ett sista försök och åkte till en osteopat med gott rykte och han hittade en stor muskelskada i vänster bakben. Han berättade att det är väldigt vanligt att muskelskador går förbi veterinärerna.
Hennes symptom var att hon inte satte under sig med vänster bak, gjorde galna rusningar när man kom åt vänster bak och hon använde ryggen väldigt konstigt. Spänd i högersida och spänningar i nacke, bog, och rygg som behandlats av massör, kiropraktor och fysioterapeut. Många har varit inblandade men det tog tre år av återkommande problem och hältor att hitta någon som kunde hitta felet och inte bara symptomen.
Hade de inte hittat något denna gången heller hade jag nog tyvärr gett upp, så jag är otroligt glad att jag tog denna sista chansningen.