Snacka om att vara flockledare...

Sv: Snacka om att vara flockledare...

Caesar Milan släng dig i väggen! Fan vad ballt, blev riktigt impad när han mötte den skällande hunden, hon hade inte koll på 1 och han behövde bara peka lite åt sina.. Harmoni.....

Ja, det var läckert. Skulle ha varit intressant att se hur man bygger upp en flock på det här viset.

Satt just o kollade på den då den var uppe på ett annat forum. Blev helt klart impad av honom. De såg så glada o snälla ut hela högen. Blev lite full i skratt när de mött hund, sprungit genom trafik, sprungit bakom en häst i full kontroll, sen är det fåglar på en äng o alla hundar springer helt plötsligt vind för våg.
Men en helt klart sevärd film. Härlig natur med.

Tänk om man skulle kunna ha sån pli på hund-rackarna....jaja drömma går ju alltid:D

Satt just o kollade på den då den var uppe på ett annat forum. Blev helt klart impad av honom. De såg så glada o snälla ut hela högen. Blev lite full i skratt när de mött hund, sprungit genom trafik, sprungit bakom en häst i full kontroll, sen är det fåglar på en äng o alla hundar springer helt plötsligt vind för våg.
Men en helt klart sevärd film. Härlig natur med.

Jag tolkade det som att hundarna fick något "fri"-kommando där på åkrarna, eftersom de samlar ihop sig sedan igen när åkrarna tar slut? :)

ok, du har säkert rätt, jag kollade inte hela filmen.
jag hade inget ljud på så det var kanske därför jag missade kommandot. Härlig film var det iaf.
:laugh:

Gud vad härligt :laugh: vilken flock!
Som Raven_ sa, släng dig i väggen fjantCecar :p

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
846
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 415
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 042
Senast: bollen__
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31