Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Vad använder ni för typ av tömmar (material, längd m.m.) när ni tömkör/dubbellongerar?
Ja syntet eller longerlina av tyg blir ju väldigt fladdriga och ligger inte på plats nej. Blåser det lite så blir de ännu värre, vilket gör att träningen kan spolieras rejält pga det vilket känns dumt.
Va har du för analys på det?
Travarna måste ju se ut som spjälstaket...
Gjorde ett litet tillägg. Sol kan i normala fall gå i skog utan problem. Men när hon är på det humöret att hon går på tvären så glömmer hon allt vad sidförande heter, och om det då är lite lerigt på stigen och hon hellre vill gå nära träden där det är torrt så ligger jag risigt till för det är inte säkert att jag får henne att lyssna i tid. Och det vill jag inte riskera. Bättre att ta itu med det problemet där mattes knän inte är i fara.
Det där med blåmärken på knäna handlar ju oftare om hästens attityd än hon hästens förmåga att gå runt träd. jag har hål på knäna på många ridbyxor.
Mina är inte i tyg utan i nylon eller vad det kallas jag har då aldrig varit med om att de fladdrat iväg med vinden.
Om fjordingar behöver så mycket tillförd energi som 1.5 kg havre ger för att hålla hull så är det ett drömfoder för oss som har lättfödda hästar.
Boj Ja det är ju det jag menar! Om fjordingarna äter 1.5 kg havre så lär ju travhästarna behöva EXTREMA mängder energi tillfört.