Sv: Snack & Uppdateringstråden *nr2*
*KL*
Det blev en Zaldi Isafol till damen, nu ska den gå igenom en grovrengöring bara så vi slipper skämmas. Den är äckligt skitig men det gör inget när det finns rengöringsgrejer till sånt ;-)
Vi kämpar på, här om dagen lyssnade hon inte alls på mig när vi skrittade längs vägen så hon gick in i en vägpinne och fick hjärtat i halsgropen och tog en skentud ut på åker men det gick bra iallafall och efter det så lyssnade hon jättebra på mig.
Tölten släpper mer och mer, nu hoppar hon inte jämfota när vi ska tölta och det är ett gott tecken!! Nu har vi tappat galoppen istället men den hittar vi nog snart igen, nu vill damen bara trava?
Jag måste dock lära mig att RIDA, jag är ringsrostig som fasen. Jag ska kolla upp om det finns några bra kurser i närheten av oss så att vi inte förstör allt som tränarna har gjort när hon stod där för det är det sista jag vill.
Jag är jättenöjd med henne och ångrar inte en sekund att jag skickade iväg henne på träning även om det var på andra sidan Sverige och jag inte fick se henne dom sista månaderna.