Sv: Snack & Uppdateringstråden *nr2*
Gud vilken snygging!!
Gud vilken snygging!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till alla!
Hur ofta helt ärligt, markarbetar ni era hästar? och hur ofta rider ni/vecka i snitt!
Carla: Men hon TRAVAR JU! Vad häftigt! Helt otroligt faktiskt att hon klarar det efter den skadan hon hade. Det såg ju onekligen mycket mörkt ut länge.
Kul fråga de där med hur ofta man longerar sina hästar
Jag longerar bara unghästar och vid behov typ en pigg häst eller om man inte kan rida.
Men tycler inte en vuxen häst har behovet av att longeras/tömköras, det sliter mera på lederna att gå på liten volt. Ska man köra in är ju tömkörning bra=)
Men annars tycker jag att en vuxen häst får allt den behöver i sin träning via ridningen=)
Tror jag har longerat Jorunn efter att hin är inriden 5 ggr på 4 år=)alla gånger då hon varit satans pigg när jag ska rida..imorgon ryker mitt gips och då kommer jag lätt longera innan jag rider haha
Till alla!
Hur ofta helt ärligt, markarbetar ni era hästar? och hur ofta rider ni/vecka i snitt!
Betäckningsplats är bokad och hon åker i sommar till Godi frá Audsholtshjáleigu! Mumma!
Tessinino- Jag med! Visst är det du som har hennes halvsyster Perla på foder? Hur går det med henne?