Snabbväxande häck, några bra tips?

Energiskog känns som att den kan "sticka iväg"? Eller det kanske bara är den typ jag har sett som gör det? Just nu lutar det åt syrén + någon av de andra förslagen emellan eller som utfyllnad på lägre höjd.

Kanske ska köpa en planta av varje och testplantera i år och vänta med stora planteringen tills jag ser vilken kombo som är bäst?

Ja kanske men fördelen är att man kan "klippa ner den" och sen tar den fart igen ;) enda nackdelen är väl om den sprider sig mycket :p
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 023
Senast: tanten
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 161
Senast: Habina
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp