Snabbt svar snälla...

G

goggoman

HAr en undran... kan man bli jätteallergisk mot en hund som löper om man aldrig reagerat på den förut o inte på annan hund heller..??

MVH Anso
 
Sv: Snabbt svar snälla...

Verkligen ingen som vet något om detta?...
 
Sv: Snabbt svar snälla...

Ingen aning men att underliga saker sker är jag inte förvånad över

En hingst i ett travstall for ut mot en speciell tjej ett flertal ggr, han var faktiskt närmast mordisk.....efter några månader kom dom på att det var när hon hade MENS som han blev helt förbytt....konstigt men helt o hållet sant...
Han reagerade inte på några andra än henne och detta var ett stort stall med ca 150 häst och många anställda

Tiden är ju det enda som kan utvisa för dig....se om det händer även nästa gång hon löper
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 244
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 625
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag funderar kring en hunds beteende, jag har mina teorier men skulle gärna vilja höra andras input, kanske om någon är mkt kunnig inom...
Svar
18
· Visningar
851
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp